CHINA STAGE

2023-07-22 21:00

Crkva Sv. Duha

subota, 22. jul
Crkva Sv. Duha, 21 h
CHINA STAGE
 
 
ĐAŽUEJ LI, klavir
BOČENG WANG, klavir
SJAOTONG DUAN, sopran
 
PROGRAM
 
Džang Džao (1964)
Numa Ame
Izvodi: Đažuej Li, klavir
 
Sergej Rahmanjinov (1873–1943)
Varijacije na temu Korelija, op. 42
Sonata za violončelo, op. 19, treći stav, Andante, aranžman: Arkadi Volodos
Izvodi: Beočeng Vang, klavir
 
Đuzepe Verdi (1813–1901)
Egli non riede ancora, arija iz prvog čina opere Gusar
Non so le tetre immagini, arija iz prvog čina opera Gusar
Izvode: Sjaotong Duan, sopran, Bočeng Vang, klavir
 
Ču Vanghua (1941)
Sun Flower
Izvodi: Bočeng Vang, klavir
 
 
Žan-Filip Ramo (1863–1764)
Gavotte et six doubles iz Svite u a-molu, RCT 5
Izvodi: Đažuej Li, klavir
 
Aleksandar Skrjabin (1872–1915)
Sonata za klavir br. 4, op. 30
Andante
Prestissimo volando
Izvodi: Đažuej Li, klavir
 
Anonimus
The Song of the Yue Boatman
Izvode: Sjaotong Duan, sopran, Bočeng Vang, klavir
 
Džendžung Vang (1933–2016)
Colourful Clouds Chasing the Moon
Izvode: Đažuej Li, klavir, Bočeng Vang, klavir, Sjaotong Duan
 
Lju Či (1921–1998) / Ču Vanghua
My Motherland
Izvode: Đažuej Li, klavir, Bočeng Vang, klavir
 
Partneri:
Li Jiarui 1.jpg
Đažuej Li počela je da uči klavir s pet godina. Prvo je pohađala osnovnu i potom srednju muzičku školu pri Šangajskom muzičkom konzervatorijumu, u klasi prof. Vilijama Vei-Lina. Diplomirala je na Kraljevskoj muzičkoj akademiji u Londonu. Tokom studija učila je od poznatih klavirskih pedagoga kao što su Kristofer Elton i Hejmiš Miln. Osvojila je Treću nagradu na Memorijalu Vivian Langrish i Nagradu Douglass Cameron Kraljevske muzičke akademije. Ovu instituciju predstavljala je 2013. godine na takmičenju Jacques Samuel u Vogmor holu u Londonu i uspješno je postala finalistkinja takmičenja. Bila joj je dodijeljena Memorijalna nagrada Winifred Cristie, Elsa & Leonard Cross, kao i stipendija Clumbio Studio. Nastupala je na brojnim muzičkim festivalima kao što su Mozart Music, Francuski muzički festival, Ljetnji muzički festival, Ensemble Afrernoon Tea. Učestvovala je na koncertu povodom Kineske nove godine u Kineskoj ambasadi u Londonu 2011. godine.  Nastupala je u muzičkim salama kao što su Kolston hol u Bristolu, Crkva Sv. Džejma na Pikadiliju, Senat haus i Senvejn hol u Londonu.
Wang Bochen 1.jpg
Bočeng Vang počeo je da uči klavir od svoje bake i Čen Đina. Završio je Srednju muzičku školu pri Sijanskom muzičkom konzervatorijumu, u klasi prof. Čen Bo. Studirao je klavir u Londonu, u Školi za mlade muzičke talente Persl i na Kraljeskoj muzičkoj akademiji, u klasi prof. Kristofera Letona, gdje je završio i master, u klasi prof. Ijana Fontejna. Tokom studija osvojio je više nagrada na nekolio međunarodnih takmičenja među kojima su Treća nagrada Newcastle Young Pianist Sjevernog međunarodnog takmičenja i Druga nagrada na Međunarodnom klavirskom takmičenju Listovog udruženja. Nastupao je na scenama poput Vigmor hola i Kraljevske palate u Londonu, koncertne sale Facioli u Italiji. Na poziv princa Edvarda, edinburškog vojvode, 2016. godine ostvario je uspješnu saradnju s ansamblom London Mozart Players tokom izvođenja Klavirskog koncerta u d-molu, Volfganga Amadeusa Mocarta, na proslavi devedesetog rođendana kraljice Elizabete Druge. Održao je više resitala u sali Kraljevske muzičke akademije. Klavirski koncert br. 3, Sergeja Prokofjeva, sa Simfonijskim orkestrom Kraljevske muzičke akademije izveo je u januaru 2020, i osvojio Prvu nagradu na takmičenju Muzičke fondacije Jamaha.
Duan Xiaotong HD 2.jpg
Sjaotong Duan stekla je bečelor diplomu na Univerzitetu u Vuhanu i master diplomu na Kreljevskom velškom koledžu za muziku i dramu, u klasi prof. Nučije Fočile. Tokom studija pohađala je majstorske radionice Ser Antonia Papana, muzičkog direktora Kraljevske opere. Danas nastupa u Velškoj nacionalnoj operi i učestvuje u projektima Youth opera. Sarađivala je s renominarnim dirigentima i režiserima kao što su Karlo Rici, Alis Farnam, Dejzi Evans i Matju Eberhard. Veoma je zainteresovana za međukulturalnu muziku.  Sprovela je istraživanje o engleskim umjetničkim pjesmama ranog 20. vijeka baziranim na prevodu kineske drevne poezije, što je predstavila u svojoj tezi Orientalism and Trans-Culturalism: The Presentation of Chinse Ancient Poems in 20 th Century Western Song. Nastupala je u brojnim predstavama uključujući operete Moskva, Čeremuški, Dmitrija Šostakoviča i Slijepi miš, Johanesa Štrausa Mlađeg. U različitiim operskim kućama pjevala je brojne role poput Barbarine iz Figarove ženidbe, Volfganga Amadeusa Mocarta, Adine iz Ljubavnog napitka, Gaetana Donicetija, Flore iz Obrtaja zavrtnja, Bendžamina Britna, Marice iz opera Ivica i Marica, Engelberta Humperdinka.