MILOŠ KARADAGLIĆ, gitara (Crna Gora / Velika Britanija)
PUMEZA MAČIKIZA, sopran (Južnoafrička Republika)
STRING ATTACHED QUARTET (Srbija)
Stanko Madić, violina
Nemanja Belej, violina
Uroš Bobić, viola
Nemanja Stanković, violončelo
Podrška
Miloš Karadaglić
MILOŠ KARADAGLIĆ, vodeći klasični gitarista svoje generacije, posebnu pažnju u svijetu privukao je debitantskim albumom The Guitar 2011. godine. Gitaru je počeo da uči sa osam godina, a sa šesnaest je upisao Kraljevsku muzičku akademiju u Londonu. Kao solista, nastupao je sa vodećim svjetskim ansamblima kao što su Los Anđeleska, Minhenska, Češka filharmonija, Londonski filharmonijski orkestar, Čikaški simfonijski orkestar, nacionalni siimfonijski orkestri Klivlenda, Filadelfije, Španije, Vašingtona, Japana. Održao je brojne resitale u poznatim salama i na najznačajnijim festivalima Evrope, Japana, SAD-a, kao i koncerte u netradicionalnim prostorima – u kamernim ambijentima i velikim salama, poput londonskog Rojal Albert Hola, pred tri hiljade posjetilaca. Kao ekskluzivni umjetnik Izdavačke kuće „Dojče gramofon“ snimio je više albuma, а posljednji Blackbird: The Beatles Аblum objavila je kuća „Merkjuri Klasiks / Dojče Gramofon“ 2016. godine. Takođe, snimio je saundtrek za animirani film When Marnie Was There (Studio Ghibli, 2014). Godine 2014. dizajnirao je ručni sat za švajcarsku marku Raymond Weil, a novac od prodaje išao je u humanitarne svrhe. Svira na gitari graditelja Grega Šalmana.
Pumeza Matchikiza
PUMEZA MAČIKIZA, sopran, operska zvijezda u usponu, kako je muzička kritika opisuje, studirala je na Univerzitetu Kejptauna – na Muzičkom koledžu i na Kraljevskom muzičkom koledžu. Usavršavala se na kursevima Kiri Te Kanave, Tomasa Alena, Renate Skoto i dr. Kao članica ansambla Štutgardske opere, pjevala je uloge Mikaele u Bizeovoj operi Karmen, Mimi u Pučinijevoj operi Beomi, zatim Suzane, Cerline i Pamine u Mocartovim operama. Debitovala je u Milanskoj Skali 2015. godine, kao Iv u svjetskoj premijeri opere CO2, Đorđoa Batistelija. Nastupala je kao solistkinja na festivalima, kao što su Budimpeštanski proljećni festival i „Festival de la Vézère“ u Francuskoj, potom u njenom rodnom gradu Kejptaunu, kao i u Kopenhagenu, Geteburgu, Krakovu, Londonu, Amsterdamu, Parizu. Godine 2016. debitovala je sa orkestrom Akademije „Santa Čečilija“ u Rimu, pjevajući svjetsku premijeru kompozicije Bread, Water and Salt Luke Frančeskonija, zasnovanu na poznatom govoru Nelsona Mandele. Kao ekskluzivna umjetnica Izdavačke kuće „Decca Classics“, snimila je dva albuma – Voice of Hope, 2014, i Arias 2016. godine.
STANKO MADIĆ, violinista, počeo je da svira sa šest godina, učeći kod prof. Roberta Toškova. Sa četrnaest godina, postao je student Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Dejana Mihailovića, a kao student generacije diplomirao je sa brojnim državnim nagradama i priznanjima. Usavršavao se na master studijama na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, gdje je i radio kao asistent prof. Megumi Tešime, i potom na Visokoj školi za muziku „Kar Marija vof Veber“, u klasi prof. Igora Malinovskog. Osvajao je prve i specijalne nagrade, a bio je i laureat brojnih međunarodnih takmičenja kao što su: „Cirenie Talentow“ u Slovačkoj, „Jaroslaw Kocian“ u Češkoj, „Rodolfo Lipizer“ u Italiji, „Petar Konjović“ Srbiji, „Jeunesses Musicales“, „Violine in Dresden“ u Njemačkoj. Bio je član orkestra Državne kapele u Drezdenu. Od 2011. godine djeluje kao prvi koncert-majstor Nirnberške državne filharmonije, a takođe je i koncert-majstor Orkestra bez granica. Svira na violini Karla Karletija iz 1908. godine.
NEMANJA BELEJ, violinista, počeo je da uči violinu sa šest godina. Nakon Srednje muzičke škole „Kosta Manojlović“, završio je osnovne i master studije Fakulteta muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Maje Jokanović, a tri godine zaredom proglašavan je za najboljeg studenta gudačke katedre. Pohađao je veliki broj kurseva umjetnika kao što su Roman Simovič, Ilija Marinković, Debora Neptaun, Ken Aiso, Uto Ugi, Stefan Milenković i dr. Godine 2015. osvojio je prvu nagradu na Međunarodnom takmičenju „Petar Konjović“, kao i Nagradu publike na svjetski poznatom takmičenju u Beogradu, 46. Međunarodnom takmičenju Muzičke omladine. Od četrnaeste godine član je orkestra CEI Youth, sa kojim je nastupao u Milanu, Beču, Ljubljani, Rimu. Takođe, član je projekta „COLLUVIO“ za kamernu muziku. Od 2017. godine, član je Beogradske filharmonije na mjestu prvih violina tutti. Dobitnik je Žeželjeve nagrade i Nagrade „Merima Dragutinović“.
UROŠ BOBIĆ, violista, počeo je da svira violinu sa sedam godina u Muzičkoj školi „Dr Vojislav Vučković“ u Beogradu, u klasi prof. Biljane Stevanović. Nakon osnovne muzičke škole, počeo je da svira violu i u srednjoj školi, u klasi prof. Jovana Stojanovića. Osnovne studije završio je na Muzičkoj akademiji 2007. godine, u klasi prof. Pante Veličkovića, a godinu dana kasnije, master u Norveškoj na Univerzitetu „Agder“, kod istaknutog prof. violine Terjea Moea Hansena. Za vrijeme i nakon studiranja, bio je član Simfonijskog orkestra RTS-a, a 2013. godine položio je audiciju za stalnog člana Beogradske filharmonije i tako dobio priliku da sarađuje sa istaknutim svjetskim dirigentima i solistima kao što su Zubin Mehta, Gabrijel Felc, Muhai Tang, Hauard Grifits, Nemanja Radulović, Julijan Rahlin i dr.
NEMANJA STANKOVIĆ, violončelista, završio je srednju muzičku školu kao učenik generacije, u klasi prof. Bože Saramandića. Diplomirao je na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, u klasi prof. Sandre Belić, a master zvanje stekao na Bečkom konzervatorijumu, u klasi prof. Natalije Gutman. Takođe, pohađao je i poslijediplomske studije na Univerzitetu „Mocarteum“ u Salcburgu, u klasi prof. Enrika Broncija, kao i u Firenci, dok je 2015. godine na FMU u Beogradu završio doktorske studije i postao najmlađi doktor izvođačkih umjetnosti u Srbiji. Nagrađivan je kao finalista brojnih međunarodnih takmičenja, a 2007. godine ArtLink ga je proglasio najperspektivnijim mladim umjetnikom Srbije. Kao solista, nastupaо je sa više simfonijskih, filharmonijskih i kamernih orkestara, sarađujući sa poznatim dirigentima, kao i sa renomiranim solistima u zajedničkim kamernim sastavima. Od 2011. godine radi kao solo čelista Beogradske filharmonije, a od 2016. i kao solo čelista Kamernog orkestra „Gudači Sv. Đorđa“. Zaposlen je na Fakultetu umetnosti u Nišu, u zvanju docenta na predmetu violončelo. Svira na instrumentu Karlosa Robertsa iz Kremone.